«Σίγησε» η σφυρίχτρα του Νίκου Κωτσάκη – Πέθανε ο θρυλικός Tροχονόμος της Αγίας Βαρβάρας


«Σίγησε» η σφυρίχτρα του Νίκου Κωτσάκη – Πέθανε ο θρυλικός Tροχονόμος της Αγίας Βαρβάρας


Διαφ.


Σίγησε η εμβληματική «σφυρίχτρα» της Λεωφόρου Κηφισίας, ο «Τροχονόμος της Αγίας Βαρβάρας» στη διασταύρωση της Εθνικής Αντιστάσεως, στο Nέο Ψυχικό.

Ο Ανθυπαστυνόμος Νίκος Κωτσάκης ήταν η ιδιαίτερη φυσιογνωμία στη διασταύρωση της Λεωφόρος Κηφισιάς. Είχε περάσει σε αφυπυρέτηση και είχε κρεμάσει τα λευκά γάντια και την τελαμώνα της Τροχαίας. Το εμβληματικό του παρουσιαστικό με το μαύρο παχύ μουστάκι, του απέδωσαν το προσωνυμιο «Μουστάκιας». Τα χέρια του με τα λευκά γάντια σε διαρκή κίνηση καθώς ρύθμιζε την κυκλοφορία και η σφυρίχτρα στο στόμα.

Δείτε επίσης: Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη γιαγιά Σοφία, σε ηλικία 106 ετών – Τα μηνύματα ζωής που μας έδινε, οι αξέχαστοι χοροί της και το τραγούδι που αγαπούσε

Με αυτή την περιγραφή θυμούνται οι παλαιότεροι (και σημερινοί 40αρηδες) τον Ανθυπαστυνόμο της Τροχαίας, ο οποίος μπορεί να θεωρείται και ο «εθνικός» μας Τροχονόμος. Την είδηση έκανε γνωστή ο Antonis Zarogkikas, μέλος της ομάδας στο Facebook ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ – ΦΙΛΟΘΕΗ- ΨΥΧΙΚΟ, αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος.

Ο τροχονόμος της Αγίας Βαρβάρας είχε σκοπό να νουθετήσει, όχι να εξοντώσει. Να προτρέψει τους οδηγούς να προσέχουν περισσότερο στους δρόμους. Και το κατάφερνε με τον δικό του, μοναδικό τρόπο. Ο Νίκος Κωτσάκης, ο «εθνικός» μας τροχονόμος μεγάλωσε σε μια πολυμελή οικογένεια στο Νομό Ηλείας, ενώ από τα 15 του ανέλαβε την ευθύνη της οικογένειάς του, εργαζόμενος ιδιαίτερα σκληρά στα χωράφια.

«Ήμουν σκαπανεύς του αγρού και τώρα είμαι σκαπανεύς της ασφάλτου» συνηθίζει να λέει, προσθέτοντας: «Είμαστε υπηρέτες της κοινωνίας και όχι εξουσιαστές».

Πώς έτυχε, όμως, να γίνει «σερίφης» της ασφάλτου; Η θέση του τροχονόμου προέκυψε όταν την περίοδο που ήταν στρατιώτης συνάντησε τρεις «χωροφυλάκους», παρατήρησε το παρουσιαστικό τους και τους ρώτησε αν μπορεί να γίνει και αυτός αστυνομικός. Μια συνάντηση και μία ερώτηση που έμελλε να αλλάξει τη ζωή του. Και να τον αναδείξει στην πιο εμβληματική φυσιογνωμία των ελληνικών δρόμων.


Πηγή