Ουρές στον Σκλαβενίτη: Κοστίζει μόλις 2,10 ευρώ και επικρατεί πανικός από τους πελάτες! – Shopping


Το φυλλάδιο με τις προσφορές του Σκλαβενίτη έχει ανέβει στο επίσημο κανάλι της αλυσίδας σούπερ μάρκετ με τους πελάτες να μπορούν να δουν τι μπορούν να αποκτήσουν σε τιμή ευκαιρίας!


Διαφ.


Μπορεί η ακρίβεια να ταλανίζει την χώρα, όμως στον Σκλαβενίτη υπάρχει προσφορές για κάθε τσέπη! Ποια είναι τα προϊόντα που κάνουν πάταγο αυτή την περίοδο; Μα φυσικά ότι σχετίζεται με τον κορωνοϊό!

Survivor spoiler: Τελειώνει η Κάτια Ταραμπάνκο από το Survivor 5! Ραγδαίες εξελίξεις

VIRAL ΕΙΔΗΣΗ

Survivor spoiler: Τελειώνει η Κάτια Ταραμπάνκο από το Survivor 5! Ραγδαίες εξελίξεις

Με 2.10 ευρώ στον Σκλαβενίτη θα βρεις τις πολύχρωμες μάσκες, με τον κόσμο να τις εξαφανίζει και σε πολλά καταστήματα να υπάρχουν ελλείψεις στο συγκεκριμένο προϊόν!

Ουρές στον Σκλαβενίτη: Κοστίζει μόλις 2,10 ευρώ και επικρατεί πανικός από τους πελάτες!

«Κόκκινος» συναγερμός στον Σκλαβενίτη με την τελευταία είδηση

Συναγερμός επικρατεί στον Σκλαβενίτη με μια τελευταία είδηση, με την εταιρεία να επιδεικνύει για ακόμη μια φορά την ανωτερότητά της στον χώρο των σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, όπως αναφέρει το powergame.gr, η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ έκλεισε με αύξηση της τάξης του 1,3% σε τζίρο. Για την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη η αύξηση είναι υπερτριπλάσια από τον μέσο όρο καθώς τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 5% και θα διαμορφώθηκε στα 3,3 δισ. ευρώ. Την ίδια στιγμή οι δύο βασικοί ανταγωνιστές που ακολουθούν φέρεται να έχουν μείωση ή σταθεροποίηση των πωλήσεων τους σε σχέση με το 2020, ενώ πριν από μόλις μερικά χρόνια σώθηκε από την χρεωκοπία.

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

Το μυστικό της επιτυχίας

Τι είναι αυτό που οδήγησε για άλλη μία χρονιά σε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων τον όμιλο Σκλαβενίτη; Αρχικά το πλεονέκτημα των υπερμάρκετ καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε την μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους καταστημάτων. Όπως προαναφέρθηκε η συνολική αγορά αυξήθηκε κατά 1,3% ενώ αυτή των υπερμάρκετ (χώροι πωλήσεων άνω των 2.500 τ.μ.) 8,1% το 2021. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Σκλαβενίτη πέρα από τα δικά του υπερμάρκετ που είχε αναπτύξει απέκτησε και το σύνολο των υπερμάρκετ Carrefour μετά από την συγχώνευση με την Μαρινόπουλος. Η «πίστη» του ομίλου στο συγκεκριμένο μοντέλο αποδεικνύεται από την ίδρυση ενός ακόμη υπερμάρκετ την περασμένη χρονιά στην Αχαΐα αλλά και του διπλασιασμού του μεγέθους του καταστήματος στην Λεωφόρο Καβάλας στο κέντρο της Αθήνας.

Σκλαβενίτης τζίρος

Οι παραπάνω κινήσεις ήταν μέρος του επενδυτικού προγράμματος ύψους 50 εκατ. ευρώ που υλοποίησε το 2021 η Σκλαβενίτης και αφορούσε κυρίως την ανακαίνιση παλαιών καταστημάτων και την δημιουργία νέων. Στην βελτίωση των πωλήσεων την δική της συμβολή είχε και η επαρχία καθώς φέρετε να αυξήθηκαν περαιτέρω τα μερίδια και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο σήμα Σκλαβενίτης, το οποίο για τους περισσότερους εκτός Αθηνών πριν μία πενταετία ήταν σχεδόν άγνωστο.

Μία σημαντική κίνηση που υλοποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό εντός του 2021 είναι η είσοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Την περασμένη χρονιά η ΕΥΣ κατάφερε να καλύψει το σύνολο της Αττικής να επεκταθεί σε Λάρισα και Πάτρα και λίγο πριν από το τέλος της χρονιάς να εισέλθει και στην Θεσσαλονίκη με την δημιουργία dark store. Πλέον ένα μεγάλο μέρος της συμπρωτεύουσας εξυπηρετείται και μέσω του ψηφιακού καταστήματος της αλυσίδας ενώ μέσα στην χρονιά θα ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες πόλεις.


Πηγή