Επίπεδη κοιλιά σε έναν μήνα με μόλις 10 λεπτά άσκησης τη μέρα χωρίς εξοπλισμό γυμναστηρίου



Λίπος στην κοιλιά: Το λίπος που πολλοί έχουμε και θέλουμε να ξεφορτωθούμε από την κοιλιά μας κάποιες φορές είναι δύσκολο. Θέλει συστηματική άσκηση και καλή διατροφή για να φύγει. Το χειρότερο είναι πως μπορεί να δημιουργήσει και μια πληθώρα επιπλοκών στην υγεια μας. Πολλες φορές το να έχουμε μια ισορροπημένη διατροφή στην καθημερινότητα μας δεν είναι τόσο εύκολο. Επειδή η καθημερινότητα μας είναι πολύ γρήγορη και μας παροτρύνει στο να επιλέγουμε τις εύκολες λύσεις όπως το γρήγορο φαγητό.

Διαφ.
Loading...

Συνήθως όταν μιλάμε για άσκηση ακούμε πως χρειαζετε να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο τουλάχιστον για μια ώρα την ημέρα. Αυτό δεν είναι επίσης τόσο εύκολο έχοντας μια πολύ γρήγορη καθημερινότητα. Για αυτό τον λόγο παρακάτω σας έχουμε τις κορυφαίες ασκήσεις για την περιοχή της κοιλιάς. Απαιτούν μόλις 10 λεπτά από την ήμερα σας και μπορεί να σας βοηθήσουν να ξεφορτωθείτε τα περιττά κιλά.

Λίπος στην κοιλιά: Οι 3 ασκήσεις

Κοιλιακοί:

Ξεκινάμε με ένα σετ 10-25 κοιλιακών και καθώς δυναμώνει η περιοχή, προσθέτουμε ένα ακόμα σετ.

Σανίδα:

Αρχικά παραμένουμε σε αυτή τη θέση για 20’’ και σταδιακά αυξάνουμε το χρόνο στα 60’’. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές, προσέχοντας να κρατάμε το σώμα μας σε ευθεία θέση σε όλη τη διάρκεια της άσκησης για να αποφύγουμε τυχόν τραυματισμούς.

Bird dog:

Μια από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για κοιλιακούς και κορμό, γνωστή και ως «τραπεζάκι». Σχηματίζουμε ένα Π, ρίχνοντας το βάρος στα χέρια και λυγίζοντας τα γόνατα. Σηκώνουμε και τεντώνουμε το αριστερό χέρι παράλληλα προς το έδαφος και ταυτόχρονα το δεξί πόδι, επίσης παράλληλα προς το έδαφος. Επαναλαμβάνουμε με τα αντίστροφα άκρα. Κάνουμε 5 επαναλήψεις ανά πλευρά, συνολικά 10 επαναλήψεις.

 

Η άσκηση ειδικά αν τυχόν δεν ειστε γυμνασμένοι πρέπει να γίνετε με μέτρο. Μην ανεβάσετε απότομα τις επαναλήψεις διότι μπορεί να υπάρξει κίνδυνος τραυματισμού.


Πηγή

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...