7 υγιεινοί τρόποι για να νοστιμέψετε το φαγητό σας χωρίς να χρειάζεται να προσθέσετε αλάτι


Διαφ.
Loading...

Salt is Bad: How to Add Flavor to Your Food without Using Salt

Gepostet von Health Digest am Dienstag, 8. Oktober 2019

Δεν είναι μυστικό ότι το αλάτι δεν είναι υγιεινό, ιδιαίτερα σε περίσσεια ποσότητα, ωστόσο πολλοί εξακολουθούν να το χρησιμοποιούν στη μαγειρική για να ενισχύσουν τη γεύση. Τίποτα δεν νικάει το αλάτι, όπως θα έλεγαν κάποιοι. Ωστόσο, το υπερβολικό αλάτι μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της αρτηριακής σας πίεσης καθώς και τον κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο. Το να σταματήσετε να τρώτε αλάτι δεν είναι εύκολο και μπορεί να προκαλέσει εξάρτηση.

Το αλάτι δεν είναι εντελώς κακό, γιατί το σώμα μας χρειάζεται να διατηρήσει την ισορροπία υγρών. Ωστόσο, πολλοί κάνουν κατάχρηση της πρόσληψης αλατιού, η οποία δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 500mg την ημέρα.

Αντί να αλλάζετε τη χημεία του σώματός σας με την κατανάλωση περισσότερου αλατιού από ό, τι συνιστάται, εδώ υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τη γεύση του φαγητού σας:

1. Μαϊντανός

Ο φρέσκος μαϊντανός είναι μια από τις καλύτερες εναλλακτικές λύσεις στο αλάτι γιατί δεν είναι μόνο υγιεινό, αλλά μπορεί να ταιριάζει με πολλά πιάτα επίσης. Μπορείτε να το προσθέσετε σε σούπες, σε σαλάτες ή σε αυγά για να τους δώσετε γεύση. Ο μαϊντανός είναι πλούσιος σε βιταμίνη Κ, η οποία είναι απαραίτητη για την πήξη του αίματος και την ανάπτυξη των οστών.

2. Κανέλα

Αυτό το μπαχαρικό είναι αρκετά γνωστό σε πολλές ασιατικές χώρες λόγω των πολλών χρήσεών του. Η κανέλα είναι υγιεινή και έχει την ικανότητα να μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα καθώς και τη χοληστερόλη σας.

3. Σκόρδο

Ετοιμάστε το φαγητό σας με φρέσκο λεπτοκομμένο σκόρδο. Μπορείτε επίσης να ψήσετε το σκόρδο, το οποίο θα προσθέσει μια μοναδική γεύση στο πιάτο σας. Το σκόρδο έχει κρυφά οφέλη για την υγεία που είναι απαραίτητα για πολλά ζωτικά όργανα, συμπεριλαμβανομένης της καρδιάς σας.

4. Τζίντζερ

Η μοναδική γεύση του τζίντζερ μπορεί να δώσει στα γεύματά σας πικάντικη και γλυκιά γεύση ταυτόχρονα. Χρησιμοποιήστε το όταν καταναλώνετε πρωτεΐνες, όπως κρέας και ψάρια. Το τζίντζερ περιέχει αντιφλεγμονώδεις ενώσεις που βοηθούν στην αύξηση της κινητικότητας για τη μείωση των συμπτωμάτων για τα άτομα με αρθρίτιδα.

5. Δεντρολίβανο

Βελτιώστε τη γεύση των σάλτσας ζυμαρικών σας με αυτό το βότανο. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε όταν τρώτε σωτέ φαγητό. Προσθέστε δεντρολίβανο στα γεύματά σας, ειδικά εάν υποφέρετε συχνά από καούρα. Αυτό το βότανο έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει την πέψη των τροφών.

6. Μέντα

Ένα άλλο βότανο που θα αγαπήσετε στη θέση του αλατιού είναι η μέντα. Προσθέστε τη σε σπαγγέτι, σαλάτα quinoa, κουσκούς, ή οποιοδήποτε πιάτο με δημητριακά. Η μέντα περιέχει βιταμίνη C, η οποία είναι μία από τις σημαντικότερες βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα μας. Αυτή η βιταμίνη μπορεί να βοηθήσει να κρατήσει το δέρμα άψογο και τα μαλλιά λαμπερά. Επιπλέον, είναι χρήσιμο για την αποτροπή λοιμώξεων και ασθενειών.


Πηγή

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...
Loading...